Another love

En fantastisk sommar har swishat förbi och jag börjar inse att hösten nog faktiskt är på ingång. Efter en sommar på mestadels skånsk mark är jag nu tillbaka i Jönköping men denna gång på ny adress. Och inte har hon bara gått och blivit med lägenhet inte, nädå ett extrajobb har hon banne mig också lyckats skaffa sig! Så förutom att studera konstruktionsteknik, byggnadsmaterial och rita planlösningar försöker jag även lära mig vinlistan till Jönköpings fisk- och skaldjursrestaurang. Roligt värre!
 
Så trots att det börjar bli lite för kallt för bara ben, solbrännan börjar blekna och håret mörkna efter en underbar sommar är jag ganska redo och taggad på hösten. Kom an bara!
 
Här kommer några snuttar av min sommar i bilder.
 
Denna utsikten hemifrån malmö får man aldrig nog av.
 
Åkte till Borås en helg för att fira denna pinglans 25-års dag. Låt mig introducera er för Annas det-kan-bli-kul-min!
 
En underbar picknick- och longboardkväll!
 
Midsommarfina på Öland!
 
Levde livet i Hummingen en vecka med familjen.
 
Hade en galet bra helg på Halliforniafestivalen i Varberg.
 
Åt bland annat smögenröra i Smögen.
 
Introducerades för den här galet roliga sporten!
 
 
Körde en favorit i repris med fastrarna i Köpenhamn och blev ännu en gång absolutely amazed and lovestoned av the one and only, Justin Timberlake.
 
De två sista bilderna får sammanfatta den sista veckan i skåne med ännu mer fint häng samt malmös bästa espresso martini. 
 
Bilderna täcker nog inte ens hälften av sommaren men herregud jag tittade precis på klockan och det är ju läggdags för länge sedan för den här damen. Imorgon är freeeedag, woop woop!
 
Tjingeling! 

Kommentera här: