Dans, svett & lyckorus

Holy macarony vad tiden flyger iväg eller!?
 
Sedan vi var i Puebla har dagarna typ spenderats genom att plugga, plugga oooooooch plugga. Ibland vill jag lite smått strypa de personerna som inför den här terminen försökte intyga oss om att "men det är luugnt va, ni kommer ha massor med tid att hitta på saker utanför skolan under terminens gång. Ska ni inte ta några Life-kurser (kurser man gör bara för nöjes skull, typ dans eller annan sport) också?? NÄ TACK!
 
Aja, vi lär oss fruktansvärt mycket och nu är det bara två veckor kvar med en tenta och några inlämningar innan vi går på SPRING BREAK! Så jaa jag vet att jag egentligen inte är i någon position till att klaga...
 
I lördags hände det däremot grejer. Då var det festival hela dagen och natten lång och förutom att vi nästan smälte bort i 37 graders värme var det sjukt jäkla roligt! Jag var ju lagom exalterad över att några av line-upsen bestod av Chainsmokers och Disclosure och de bjöd ju inte på besvikelse kan jag säga! Eller okej jo, lite besviken blev jag faktiskt på att Disclosure mestadels spelade lounge musik när de har så många himla bra låtar men de avslutade fantastiskt bra och jag var så high on life efter Chainsmokers spelning så det gjorde inte så mycket. För SATAN I GATAN OCH HALLELUJAH I HIMELEN vad Chainsmokers leverade!!! Inte en sekund var man uttråkad, det var raketer och ljusshow non stop och så både sjunger dom OCH mixar musiken ju! Vilka killar alltså, blev ju rent småkär.
 
Nä nu är det dags att sluta dregla och återgå till verkligheten, imorgon väntar tenta, inlämning och presentation... i samma ämne... våra lärare är nog rädda att vi har alldeles för mycket fritid... Så nu ska jag ut och svettas lite innan det blir dags att ta tag i the heavy stuff. 
 
Här kommer lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hasta Luego!

Kommentera här: