Pelikanbajs och grusiga nachos.

Hallihallå!

Vi är på minisemester på Mexicos västkust och jag verkar ha lämnat alla hjärnceller i Mexico City. Vågar knappt berätta det men igår åt jag till exempel grus i tron om att det var svartpeppar..
Men vafaan helt ärligt hur ska jag kunna veta när det står fina små glaskålar på borden med något som liknar svartpeppar i (och dessutom ett saltkar bredvid) att det är sand de är fyllda med i syftet att agera askkopp!!!!!!

Oj oj oj vad skämskudden kom fram när översjälvsäkra Elly insåg att det är GRUS hon tuggar på efter att ha sprinklat nachosen (inte en men TVÅ GÅNGER) för att bevisa för alla att hon hade rätt.... Efter denna insident är jag ju i konstant underläge kan jag säga...

Well well, jag bjuder på den och hoppas på att inte få mask eller något!
Som lite grädde på moset blev jag nerbajsad av en pelikan idag också. Annars har vi det fantastiskt bra!

Under de tidigare veckorna har vi haft fullt upp med skola och praktik, hittat en träningspark med härligt hemmabygge-utegym, hittat ett favoritjuiceställe och så har vi ju gått och blivit med lägenhet äntligen! Här kommer lite blandade bilder.

Utsikt från vårt praktikkontor.
En annan utsikt från kontoret.

Såhär ser skolan ut en fredag mellan sju och tio. På kvällen. Ja vi har schemalagd lektion då...

Alltså hur fräsigt!?

Glada i hågen och sugna på dans.

Live long and prosper and enjoy. 

Äntligen lite havsluft.


Såhär glada över sol och bad trots pelikanbajs och grusiga nachos!

Peace out!

Kommentera här: