Oooch hon gjorde det igen!

Jaa mina damer och herrar ännu en gång har hon lyckats med det inte alls omöjliga. Med ett rött, ömt ansikte sitter jag nu på bussen hem från en heldagsutflykt bland Mexikanska pyramider och ruiner.

Inte ens en vecka har jag befunnit mig på denna kontinent och ändå går jag och bränner mig i solen typ det första jag gör. MEN VAD I HELVETE ELLY!! Kan jag nästan höra ett väldigt stort antal där hemma tänka (inklusive mig själv...) men det är bara att inse fakta: Jag är ett hopplöst fall och kommer nog aldrig lära mig helt och hållet.

Jaja lesson learned för den här gången och därför blev det idag två lager solfaktor. Vi får väl se när den här fantastiskt rosa/röda färg färsvinner. Hatar att matcha mina Ray Ban i rosé....

Så, Mexico! Förutom att det hade varit en sjukt stor fördel att kunna språket känns det här riktigt bra. Första intryck?
-Gigantiska kaktusar
-God mat som kan sammanfattas tacos, tacos och tacos
- kyliga nätter och morgnar
-absolut inte någon uppvärmning inomhus
- glada färger
- underbart trevliga människor!

Till helgen blir det lite båtfest och annat skoj sen börjar allvaret på måndag!
Skoja, vårt mål är att njuta och ha kul heeeeela terminen.
 
Salud och hej så länge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 faster L:

Det ser helt alldeles ljuvligt och underbart ut Elly😍
Vet att du njuter, för det har du livat! Kom nu för f*# ihåg solskyddet!! Keps e oxå bra! (Men du ör ju en Fagerström, det är den förbannelsen vi får leva med ❤️☀️)
Var rädd om dig!
Kärlek
L

Kommentera här: