Seven shades of blue

Herresatan vad tiden flyger iväg då! Det har alltså blivit dags för mig att lämna landet då nya länder och nya äventyr väntar de kommande veckorna innan det blir hemfärd till Sverige. 
 
Bacalar var fantastiskt fint och härligt och jag kunde nog inte fått ett bättre avslut på denna Mexikovistelsen. Det blev sol och lagunhäng dagen lång som rundades av med en liten båttur för att se solnedgången och sen avslutades med den antagligen goaste fisktacos jag ätit. I morse hoppade Jag, Anna, Jessica och Majsan på bussen norrut tillsammans men vid lunchtid skiljdes våra vägar åt när Anna och tjejerna hoppade av i Tulum och jag fortsatte upp till Cancun då jag har ett superdupertidigt flyg imorgon bitti. Många tankar blev det där när bussen rullade vidare, svårt att förstå att nästa gång vi alla ses igen blir hemma i Jönköping, galet. Och då har vi bara ett år kvar till examen... också galet. Allt är så galet nu så man vet inte ritkigt var man ska ta vägen... Lika bra att bara fortsätta njuta och upptäcka! Här har ni Bacalar i några bilder, lagunen kallas Lake of seven colours eller något sånt:
 
 
Tyvärr får jag inte upp fler bilder än såhär för internet är väldans segt och jag har inte ork att vänta på det just nu men ja, man fattar ju hur turkost här var. Resten av bilderna kommer nog upp en annan dag. 
 
Som sagt, superdupertidigt flyg så lika bra jag försöker få i mig lite sömn. Imorgon blir det ett reunion jag sett fram emot lääänge!
 
Natti!

Kommentera här: